نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

تا اطلاع ثانوی، توقفی در ایستگاه مترو گرمدره وجود ندارد

به اعلام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، به دلیل مشکل ایجاد شده در سیستم شهرداری تهران و حومه تا اطلاع ثانوی در ایستگاه مترو گرمدره توقفی انجام نخواهد شد.

به گزارش هفت‌گرد، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اختلال در خط ۵ مترو تهران اعلام کرد با اختلال ایجاد شده در سیستم شهرداری تهران خطراتی پیش آمده منجر به توقف برخی خدمات شده است. او در توضیح بیشتر گفت: از حدود ساعت ۴ صبح شنبه عوامل مترو متوجه شدند که در برق بالاسری خط ۵ پارگی ایجاد شده است و از همان زمان اقدامات لازم برای رفع مشکل آغاز شده است.

پیک مسافران مترو در ساعت صبحگاهی از سمت کرج به تهران است که آن سمت بدون اختلال و به صورت هموار در تردد بود و هیچ مشکلی وجود نداشت اما به گفته شایسته، در مسیر شمالی مشکل فنی به وجود آمده بود و به همین دلیل سفرها کمی با اخلال و سرفاصله حرکت بیشتری طی می‌شد و بر همین اساس ضمن هماهنگی با شرکت اتوبوسرانی آن دسته از مسافرانی که می‌خواستند در گرمدره توقف داشته باشند با اتوبوس به به مقصد خود مراجعه کردند. شایسته اصل گفت: در حال حاضر تنها در ایستگاه گرمدره توقف وجود ندارد و همکاران ما پس از اتمام کار مترو و در ساعت ۲۳ مشکل به وجود آمده را تا صبح برطرف خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل