نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

شهرداری تهران و شورا نمی‌توانند برای ترافیک کاری کنند

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد، برای مهار ترافیک پایتخت کاری از دست شهرداری ساخته نیست.

به گزارش هفت‌گرد، مهدی چمران، در حاشیه هفتادمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ترافیک تهران و مدیریت آن گفت: طرح ترافیک جاری است و دوربین‌ها در حال کار هستند اما متأسفانه ترافیک تهران شرایط قبل خود را دارد و باید توجه داشت که شورای شهر و شهرداری بیشتر از این نمی‌توانند کاری کنند تمامی دستگاه‌ها باید پای کار بیایند دولت باید بودجه‌ای را برای حمل و نقل عمومی در نظر بگیرد و در بستر آن می‌توانیم ۵۰۰ واگن مترو را خریداری کنیم.

چمران در خصوص مشکلات رفاهی کارکنان مترو، گفت: این اخبار خارج از شهرداری و شورای شهر مطرح بود اما اصل و مسئله نه فقط مربوط به کارمندان شهرداری بلکه مرتبط با کارکنان دولت هم هست و باید فکری در این رابطه کرد. در حوزه مترو و شهرداری باید فکری کرد درست است که ما جز کارمندان دولت نیستیم اما کارمندان شهرداری حقوق زیادی ندارند.

او درباره عوارض ساختمانی اسفند ماه، گفت: فرصتی در اختیار شهرداری قرار داده شد و البته شهردار می‌تواند ۱۵ روز دیگر این موضوع را تمدید کند البته هنوز خرداد ماه تمام نشده است.

چمران با اشاره به ساختمان‌های نا ایمن گفت: ساختمان‌های نا ایمن مشکل تهران است و در بحث‌هایی که با دادستانی داشتیم به جاهای خوبی رسیده ایم و به تعدادی دستگاه اخطار داده شده است و امیدوارم حرکت خوبی انجام شود.

خروج از نسخه موبایل