نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مجلس

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شده بود، به تشریح ارائه گزارش به اعضای این کمیسیون پرداخت.

به‌گزارش پایگاه خبری هفت گرد به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در این باره گفت: «امروز مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و قرار شد در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارتخانه ارائه شود. البته یک بخش گزارش عملکرد ۹ ماهه بود و به صورت مکتوب در بخش‌های مختلف ماموریتی وزارتخانه مبتنی بر آنچه در جلسه رای اعتماد قول داده بودم، ارائه شد.» 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: «گزارش مفصل مکتوبی ارائه دادم که به تعداد اعضا توزیع شد و در مهمترین بخش‌ها توضیحات شفاهی را نیز ارائه کردیم.» 
مهندس ضرغامی اضافه کرد: «در کنار این، دستور مهم دیگری امروز در کمیسیون وجود داشت و آن کارنامه وزارتخانه درباره شعار سال و حوزه دانش‌بنیان و اشتغال بود. در حوزه تولید باید گزارش می‌دادیم. خوشبختانه اقدامات خوبی شده و همکاران ما در این حوزه گزارش‌های خود را ارائه دادند.» 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: «خوشبختانه در حوزه فناوری‌های نوین چون از روز اول و حتی قبل از این که رای اعتماد بگیرم این بخش را تدارک دیده بودم و کارشناسان را جمع کرده بودیم و استارت‌آپ‌ها را هماهنگ کرده بودیم اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.» 
او یادآور شد: «سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده و پلتفرم‌های جدیدی ایجاد شده است. اگر این راهکارها رفته رفته در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد تحول بزرگی خواهد بود.» 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: «در حوزه صنایع‌دستی به‌عنوان یک طرح جامع پلتفرمی پیش‌بینی شده که می‌تواند تمام موضوعات مرتبط با صنایع‌دستی از تولید تا فروش را سرویس بدهد.»

خروج از نسخه موبایل