نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

اولین ابرقهرمانان تُرک متولد می‌شوند

کار ساخت اولین دنیای ابرقهرمانی محصول کشور ترکیه به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش هفت‌گرد از ورایتی، شرکت فیلمسازی تی ورلد اینترتیمنت ترکیه از پایان ماه ژوئیه (تیر- مرداد ۱۴۰۱) کار ساخت اولین دنیای ابرقهرمانی ترک را با نام دنیای سینمایی تی ورلد آغاز می‌کند.

کرم چاکراغلو، مراد شنوی و حمید کوشکون این پروژه را کارگردانی می‌کنند و بابی راث، از عوامل سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D.) و گمشده (Lost)، سرپرست کارگردانان خواهد بود.

دنیای سینمایی تی ورلد شامل ابرقهرمانانی الهام گرفته از فرهنگ‌های متنوع بوده و چهار فصل و ۲۶ قسمت خواهد داشت. این دنیای سینمایی که ماجراهای آن در زمان حال اتفاق می‌افتد، از تمدن شرقی و دوران طلایی علم آن الهام می گیرد و در آن ۳۵ ابرقهرمان فانی از آخرین فناوری‌های روز و خرد باستانی برای غلبه بر چالش‌های جهانی از جمله مشکلات زیست محیطی، جنگ، همه گیری و ضدقهرمان‌های دنیای خود استفاده می‌کنند.

در اولین فصل سریال تی ورلد، ۶ ابرقهرمان از جمله آلتای (Altay) به همراه چهار شخصیت شرور به مخاطبان معرفی خواهند شد.

تمام فصل های این سریال ژانویه سال ۲۰۲۳ (دی- بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم ویدئو به درخواست تی آر تی دیجیتال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تهیه کنندگان این پروژه برنامه‌های بلندمدتی داشته و در نظر دارند دنیای سینمایی تی ورلد را با چند سریال، فیلم، بازی ویدئویی و رمان گرافیکی گسترش دهند.

خروج از نسخه موبایل