نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

امروز روز جهانی «بوسه» است!

امروز 6 جولای(15 تیرماه) در بسیاری از کشورها روز جهانی بوسه نام‌گذاری شده است.ایده اصلی این روز به‌خاطر آن است که شاید برخی از ما از لذت‌های کوچک زندگی غافل شده باشیم. لذت‌ کوچکی که شاید در یک بوسه نهفته باشد.

به گزارش هفت‌گرد، بوسه به خودی خود مفهوم زیبایی از صمیمیت دارد. بوسه مادر و فرزند، بوسه پدر و فرزند، بوسه دو دوست، بوسه دو انسان. بوسه‌هایی خاطره‌انگیز و به یادماندنی.

در این روز بسیاری از انسان‌ها در سراسر جهان بوسه‌های خود را با عکس و ویدیو ذخیره و به اشتراک می‌گذارند. امروز شبکه‌های اجتماعی از بوسه‌های زیادی بهره‌مند خواهند شد! شما هم زیبایی‌های بوسه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک بوسه با تمام وجود، ضربان قلب را از ۶۰ – ۸۰ بار در دقیقه به ۱۱۰ می‌رساند و گردش خون را سریع‌تر می‌کند و در دقیقه سه برابر بیشتر هوا به شش‌ها می‌رساند، ۳۰ ماهیچه صورت را به کار می‌اندازد و ماهیچه‌های گردن و کمر را فعال می‌کند.

«فراموش نکنیم عزیزانمان را ببوسیم»

پی نوشت:

در هنگام نوشتن این متن، ناخودآگاه به یاد فیلم به‌یاد ماندنی «طعم گیلاس» سینماگر فقید ایرانی «عباس کیارستمی» افتادم. در این فیلم «همایون ارشادی» بازیگر نقش اول در نقش فردی است که تصمیم گرفته به زندگی خود پایان دهد و به دنبال راهی برای انجام بهتر این کار است. صحنه به یادماندنی فیلم آنجایی است که این فرد به هنگام خوردن گیلاس آن‌را کم‌کم زیر زبان خود مز مزه می‌کند تا طعم آن2را کاملا حس کند. عباس کیارستمی اعتقاد داشت همین طعم‌ها و لذت‌های کوچک است که به زندگی ما معنا می‌دهد و ما را تا انتهای این راه در کنار همه سختی‌ها و تلخی‌ها به زندگی امیدوار می‌کند.

خروج از نسخه موبایل