نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

بخش غیررقابتی نمایشگاه مد و لباس به فعالیت خود ادامه می‌دهد

رییس کارگروه مد و لباس اعلام کرد: به منظور نمایش، پایش، ارزشیابی و ترویج لایه‌ها و فعالان و فعالیت‌های مختلفی که در زنجیره تامین مد و پوشاک ایرانی اسلامی نقش دارند، نمایشگاه مد و لباس برگزار می‌شود.

به گزارش هفت‌گرد، سیدمجید امامی با بیان اینکه هرچند بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تمام شد، اما بخش اصلی و غیررقابتی این جشنواره ادامه دارد، افزود: دلیل تفکیک بخش رقابتی و غیررقابتی جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را دو عامل اعلام کرد و توضیح داد: نخست با توجه به اینکه این تحولات در ۶ ماه اخیر انجام شد، امکان برگزاری این رویداد فرهنگی را در این تاریخ در نمایشگاه بین‌المللی داشتیم.

او افزود: برای سال ۱۴۰۲ زمان مطلوب این نمایشگاه را به انتخاب خود پیدا خواهیم کرد. دلیل دوم این بود که اگر بخش رقابتی و غیررقابتی هم‌زمان برگزار می‌شد، اساسا بخش غیررقابتی در بعد و عظمت بخش رقابتی ذوب می‌شد. به دلیل شخصیت و جایگاه بخش غیررقابتی، این بخش به‌صورت مستقل در دسترس افکار عمومی و شهروندان قرار می‌گیرد.

او گفت: به منظور نمایش، پایش، ارزشیابی و ترویج لایه‌ها و فعالان و فعالیت‌های مختلفی که در زنجیره تامین مد و پوشاک ایرانی اسلامی نقش دارند، نمایشگاه مد و لباس از دوم تا پنجم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۵ استان، بیش از ۲۰ کشور به‌عنوان شرکت‌کننده -عمدتا کشورهای منطقه هستند- و همچنین بیش از ۱۰۰ فعال حوزه مد و لباس پوشاک ایرانی اسلامی برگزار خواهدشد. انواع شرکت‌کنندگان از خانه‌های خلاق و فناوری‌های پارچه تا شتابدهنده‌های صادرات و بسته‌بندی که البته در وسط این مدار، تولیدکنندگان مانتو، چادر و پوشاک ایرانی اسلامی قرار دارند، هستند.

به گفته امامی، این نمایشگاه از یکشنبه ساعت ۱۰ صبح میزبان علاقه‌مندان، فعالان و مسئولان نظام بزرگ مد و لباس خواهدبود. زیرا برگزاری این رویداد زمینه مناسبی برای مذاکره و مشاهده ظرفیت‌ها و انتقال تجربیات در استان‌ها خواهدبود.

خروج از نسخه موبایل