نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

انیمیشن ژاپنی صدرنشین باکس آفیس هالیوود شد

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن سینمایی «دراگون بال» ساخته کشور ژاپن با فروشی معادل ۲۰ میلیون دلار منتشر شد.

به گزارش هفت‌گرد، انیمیشن سینمایی «دارگون بال» به کارگردانی تتسورو کوداما و تولیدشده توسط توئی انیمیشن است که توسط آکیرا توریاما، خالق اصلی دراگون بال، نوشته شده‌ است. این فیلم در اولین هفته توانست به رتبه نخست باکس آفیس برسد.

این بیست و یکمین فیلم از این فرنچایز، چهارمین فیلم با نویسندگیِ توریاما، دومین فیلم از سری دراگون بال سوپر و اولین فیلم از این فرنچایز در قالب پویانمایی سه‌بعدی رایانه‌ای محسوب می‌شود.

دراگون بال سوپر: ابرقهرمان که در مقطعی پس از حماسهٔ زندانیان گشتی کهکشانی و احتمالاً با تمدید حماسه بازمانده گرانولا اتفاق می‌افتد، گوهان و پیکولو را دنبال می‌کند که در حال پیوستن به مأموریتی برای نجات جهان از ارتش جدید رِد ریبون هستند.

این فیلم که در ابتدا قرار بود در ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ در ژاپن اکران شود، به دلیل هک‌شدن شبکه توئی در ۱۱ ژوئن منتشر شد و برای انتشار در ۱۹ اوت ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی برنامه‌ریزی شده‌است.

فیلم سینمایی «هیولا» به کارگردانی «بالتازار کورماکور» با بازی «ادریس اِلبا» بازیگر مطرح سینمای هالیوود در نخستین هفته از اکران خود در سینمای هالیوود توانست با فروشی معادل ۱۱.۶ میلیون دلار در تربه دوم باکس آفیس بایستد.

این فیلم بر پایه فیلمنامه ای از رایان انگل و بر اساس داستانی از جیمی پریماک سالیوان است. در این فیلم ادریس البا، شارلتو کوپلی، ایانا هالی، لیه ساوا جفریس و رایلی کیئو ایفای نقش می‌کنند.

فیلم جدید «ادریس اِلبا» در رتبه دوم باکس آفیس

در خلاصه داستان فیلم «هیولا» آمده است: مردی (ادریس اِلبا) که به تازگی طلاق گرفته‌است، به آفریقای جنوبی بازمی‌گردد؛ جایی که برای اولین بار با همسرش ملاقات کرد. او در یک سفر برنامه‌ریزی شده طولانی، به همراه دو دختر خردسالش، به یک منطقه حفاظت شده که توسط یک دوست قدیمی خانوادگی و زیست‌شناس حیات وحش اداره می‌شود، می‌رود.

در همان اوایل گردش، یک شیر وحشی که تمایل به شکار انسان دارد، شروع به حمله به آنها می‌کند و هر کسی را که در مسیرش باشد می‌بلعد.

فیلم جدید «ادریس اِلبا» در رتبه دوم باکس آفیس

ادریس البا در نقش دکتر نیت ساموئلز، ایانا هالی در نقش مردیت ساموئلز؛ لیه ساوا جفریس در نقش نورا ساموئلز، شارلتو کوپلی در نقش مارتین بتلز و رایلی کیئو در نقش ساوانا در فیلم سینمایی هیولا به ایفای نقش پرداخته اند.

قطار

فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» با بازی «برد پیت» توانست در سومین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل ۸ میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس را از آن خود نماید.

فیلم‌نامه این فیلم توسط زاک اولکویچ بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲، توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت در ایالات متحده به نمایش درآید.

فیلم برد پیت سومین فیلم پرفروش باکس آفیس

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» آمده است: پنج آدمکش حرفه‌ای در یک قطار شینکانسن ژاپنی همدیگر را می‌یابند و می‌فهمند که مأموریت هر یک مربوط به مأموریت چهار نفر دیگر است.

«دیوید لینچ» کارگردان سینمای هالیوود کارگردانی فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» را بر عهده دارد. وی برای برد پیت پنج بار و برای ژان کلود ون دام دو بار بدل‌کاری کرده‌است.

خروج از نسخه موبایل