نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

فراخوان چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» منتشر شد

خانه موسیقی ایران فراخوان چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» را منتشر کرد.

به گزارش هفت‌گرد از خانه موسیقی ایران، چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز با همراهی خانه هنرمندان ایران در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از ۲۷ آبان ماه تا چهارم آذرماه در محل خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

علاقه‌مندان متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۱۵ مهرماه امسال فرصت دارند تا در این رویداد ثبت‌نام و نسبت به تکمیل فرم حضور در این نمایشگاه اقدام کنند. 

علاقه‌مندان و سازسازان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه فرم حضور را به شماره واتساپ خانه موسیقی (۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰) ارسال کنند.

در چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه برای اعضای خانه موسیقی و اعضای کانون سازسازان خانه موسیقی تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. با توجه به محدودیت مکان نمایشگاه اولویت حضور در این رویداد با افرادی است که زودتر فرم ثبت‌نام را تکمیل و ارسال کرده باشند.

همچنین نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

براساس این گزارش، سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

آیین نامه اجرایی نمایشگاه را می توانید اینجا مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل