نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

تجلیل از برگزیدگان بخش اصلی و رقابتی جشنواره سرو سیمین

جشنواره سرو سیمین

برگزیدگان بخش اصلی و رقابتی هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین هفت) با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی تجلیل شدند.

به‌گزارش هفت گرد، این مراسم شامگاه امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

بخش اصلی و رقابتی جشنواره، ۷ برنده «سرو سیمین» و ۵ برنده «لوح افتخار» داشت. به همه برگزیدگان لوح سپاس جشنواره نیز اهدا شد.

هیأت داوران هفتمین جشنواره سرو سیمین، متشکل از چهار داور ایرانی و سه داور خارجی، آثار را داوری و پنج ارزیاب خارجی نیز آثار را ارزیابی کردند.

محسن کاوه در رشته «معرق چوب» از استان تهران، محسن آقامیری در رشته «تذهیب» از استان تهران ، مسعود شکیبایی در رشته «سرامیک» از استان تهران،  بابک ساعی در رشته «قلمزنی» از استان اصفهان،  بی‌سیما جعفر در رشته «بافت‌های نقره‌ای» از کشور عمان،  امتیاز ابو آواد در رشته «سوزن‌‌دوزی» از کشور فلسطین و عبدالجبار خطری در رشته «قلمکاری دو رویه» از کشور هندوستان برندگان تندیس «سرو سیمین» بودند.

امین همتی در رشته «جَوَک‌کاری» از استان فارس، ندا دلنواز در رشته «گلیم وِرنی» از استان اردبیل، محمود تمتاجی با همکاری ابوالفضل کاظمی در رشته «زری‌بافی» از استان اصفهان، آیت گودرزی در رشته «زره‌بافی» از استان لرستان و علیرضا رستمی اسانلو در رشته «سرامیک» از استان مازندران برندگان دیپلم افتخار این جشنواره بودند.

خروج از نسخه موبایل