نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

تهیه‌کننده سینما: جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای من را مشتاق کرد تا کار بعدی‌ام را در یزد بسازم

جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای

محسن علی اکبری، تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به عملکرد ضعیف هنرمندان در قبال میراث فرهنگی گفت: ما نتوانستیم در قبال میراث فرهنگی به صورت درستی انجام وظیفه کنیم.

به گزارش هفت گرد؛ محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون، برپایی جشنواره ملی تولیدات رسانه ای میراث فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هرچند بخشی از کار جشنواره ها همیشه تزئینی است اما اثرگذاری خوبی دارد، خود من با حضور در این جشنواره مشتاق شدم کار تاریخی ام را در یزد بسازم.

علی اکبری، با اشاره به عملکرد ضعیف هنرمندان در قبال میراث فرهنگی گفت: ما نتوانستیم در قبال میراث فرهنگی به صورت درستی انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: به نظر من مدیریت میراث فرهنگی مهم است و خوشبختانه امروز دو نفر از بهترین مدیران رسانه و فرهنگی های قدیم یعنی آقایان ضرغامی و دارابی در راس این حوزه قرار گرفته اند که به خوبی تأثیر هنر را می شناسند و به همین جهت هم هنرمندان را به کار در حوزه میراث فرهنگی دعوت کرده اند.

علی اکبری تصریح کرد: اگر هنرمندان بدانند تحت حمایت هستند قطعاً در این حوزه کار می کنند، با توجه به نگاه خوب مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا پایان عمر دولت سیزدهم شاهد کارهای خوبی در این حوزه خواهیم بود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون برپایی جشنواره ملی تولیدات رسانه ای میراث فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هرچند بخشی از کار جشنواره ها همیشه تزئینی است اما اثرگذاری خوبی دارد، خود من با حضور در این جشنواره مشتاق شدم کار تاریخی ام را در یزد بسازم و در همین راستا با استاندار وارد گفت و گو خواهم شد.

وی گفت: متاسفانه سال گذشته در خیلی از استان ها، استاندارها نتوانستند بودجه فرهنگی را هزینه کنند و آن را به صندوق دولت عودت دادند.

علی اکبری با ابراز تأسف نسبت به این موضوع اظهار کرد: استاندارها باید مشاور فرهنگی متخصص داشته باشند تا بودجه فرهنگی به درستی هزینه شود، خواهش من از استاندارها این است که تا پایان سال بودجه فرهنگی خود را هزینه کنند که در سال آتی هم بتوانند از این بودجه بهره مند شوند.

خروج از نسخه موبایل