نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

دارالامان آماده برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ می‌شود

با برگزاری مراسم معرفی اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری، رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» آغاز می‌شود. به همین مناسبت اواخر هفته جاری دبیرکل اکو و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کنند.


به‌گزارش هفت‌گرد به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، این آیین در سالن فرهنگی، هنری فدک اردبیل در روز هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که علاوه بر دبیرکل اکو و مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سفرای کشورهای عضو اکو نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
همچنین قرار است تعداد دیگری از مسئولان کشوری و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های کشورهای عضو اکو در اردبیل حاضر شوند و با بخش عظیمی از توانمندی‌های این استان در حوزه گردشگری آشنا شوند.
در همین رابطه به همت اداره‌ کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گروهی از خبرنگاران خارجی در سفر سه‌روزه به اردبیل ضمن شرکت در این رویداد از جاذبه‌های گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی و ظرفیت‌های صنایع‌دستی این استان بازدید خواهند کرد.
مهمانان حاضر در این مراسم علاوه بر حضور در سرعین، از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و همچنین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر، در کشت و صنعت مغان و پارس به‌عنوان ظرفیت بی‌نظیر سرمایه‌گذاری بازدید خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل