نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت1401

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیمه سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

علی رمضانی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی کشور و محدودیت‌های مرتبط با آن بناشد تدابیری در زمینه کنترل تراکم جمعیت حاضر در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اندیشیده شود. بناست تا همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۴۰۱ فروش کتاب از طریق سامانه انجام شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران می‌گوید: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هفته سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، برخی فعالیت‌ها و اقدامات برگزاری نمایشگاه از جمله شکل گیری کمیسیون معاملات این رویداد فرهنگی عملیاتی شد. همچنین در آستانه انعقاد قرار داد با مسئولان مصلای امام خمینی هستیم.

بنا به گفته سخنگو و دبیر شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار است آیین نامه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازبینی شود. از این رو بخش‌های مختلف این آیین نامه نهایی شد و بخش‌های مرتبط با ارائه شیوه برگزاری نمایشگاه سی و سوم تکمیل می‌شود.

ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از تکمیل آیین نامه و نحوه اجرای سی و سومین دوره نمایشگاه در دستور کار قرار می‌گیرد تا پیش از پایان سال ثبت نام ناشران از طریق سامانه نمایشگاه انجام شود.

خروج از نسخه موبایل