نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

راه اندازی نخستین خیابان غذا در غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ تهران اعلام کرد: نخستین خیابان غذا یا به اصطلاح فود استریت، در خیابان بدرالزمان قریب با هدف رونق گردشگری و ایجاد نشاط اجتماعی همزمان با عید سعید فطر، راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هفت گرد از شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تجربه موفق خیابان غذا در خیابان های سی تیر و باب همایون و استقبال شهروندان درصدد برآمدیم تا نخستین استریت فود را در غرب پایتخت راه اندازی کنیم.

وی در در ادامه به فضای مناسب خیابان اجتماعی (بدرالزمان قریب) در منطقه ۹ برای برگزاری مراسم و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: این خیابان خاص با کاربری چند منظوره با محوریت انسان طراحی شده و  فضایی مناسب برای ایجاد گذر گردشگری و برپایی جشن‌ها و مراسم‌ های آئینی فراهم کرده است.

شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در این راستا طی فراخوانی از کافی شاپ‌داران، رستوران داران، فست‌فودها و کافه‌داران برای حضور در نخستین خیابان غذای غرب پایتخت دعوت شده تا با حضور خود سبب رونق فضای شهری در این قسمت از شهر تهران شوند.

خسروی با اشاره به ایجاد این خیابان غذایی در منطقه ۹ گفت: اولین فود استریت در غرب تهران با ۱۰ کانکس غذایی از انواع برگر و ساندویچ، انواع غذاهای سنتی و ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های سرد و گرم و انواع بستنی و آبمیوه به مناسبت عید سعید فطر در محل خیابان بدرالزمان قریب با هدف شور و نشاط اجتماعی و بسترسازی برای توسعه فضاهای جدید گردشگری افتتاح خواهد شد.

وی ساعت کاری غرفه های فود استریت منطقه ۹ را از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ نیمه شب اعلام کرد و گفت: به منظور تامین سلامت عمومی شهروندان، فعالیت اصناف این خیابان تحت نظارت کارشناس بهداشت محیط و با استانداردهای وزارت بهداشت اداره می شود.

گفتنی است خیابان اجتماعی (بدر الزمان قریب) در انتهای بلوار استاد معین واقع شده و منتهی به خیابان سی متری جی می شود.

خروج از نسخه موبایل