نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات حقوق و مزایای کارگری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره رخ دهد و خدا را شاکریم که مسئولین توجه ویژه‌ای به کارگران دارند.

به گزارش پایگاه خبری هفت گرد، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: ۱۴۰۰ سال پیش در دین مبین اسلام به موضوع کارگر تاکید شده است و از پیامبر اسلام و ائمه معصومین روایات زیادی مبنی بر پرداختن به حق و حقوق کارگر و توجه به آنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شما طبق احادیث مانند رزمنده هایی هستید که حتما دعاهایتان نیز مورد قبول خداوند قرار می گیرد؛ افزود: تلاش می کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره اتفاق بیفتد؛ ساماندهی حقوق و مزایای کارگران در بعضی مواقع ممکن است دارای نقصان باشد اما حتما نگاه و تصمیم مدیریت شهری تلاش بر رفع این نقص است.
 
پیرهادی بیان کرد: امیدواریم در شهرداری و شورا بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که سفر شما عزیزان به مشهد فراهم و در شهرداری این پیگیری شود تا شما عزیزان و خانواده های شما برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شوید؛ خدا را شاکریم که مسئولینی که در کشور حضور دارند، توجه ویژه ای به قشر کارگر دارند.

خروج از نسخه موبایل