نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

ناشران تنها 5 روز دیگر برای ثبت‌نام در نمایشگاه زمان دارند

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه از روز (یکشنبه ١١ اردیبهشت) تا پنجشنبه (١٥ اردیبهشت ١٤٠١) فرصت دارند، ثبت‌نام و حضور خود را در این دوره از نمایشگاه نهایی و مبلغ تعیین شده در آیین‌نامه را واریز کنند. 

به گزارش پایگاه خبری هفت گرد از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد الهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی بیان کرد: این امکان و فرصت برای ناشران متقاضی حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم شده‌است تا به مدت پنج روز از امروز (یکشنبه ١١ اردیبهشت) تا پنجشنبه (١٥ اردیبهشت ١٤٠١) با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام و حضور خود را در نمایشگاه نهایی و مبلغ تعیین شده در آیین‌نامه را واریز کنند.

محمد الهیاری

الهیاری ادامه داد: ناشران بخش فیزیکی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دریافت غرفه باید مبلغ تعیین شده بر اساس آیین‌نامه را طبق زمان‌بندی تعیین شده واریز کنند و در صورت عدم واریز وجه، غرفه به سایر متقاضیان واگذار خواهد شد. 

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل