نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

خوشبرگ بار دیگر مهمان نوجوانان در شبکه امید شد

سریال «خوشبرگ» به‌عنوان اولین و تنها سریال ویژۀ نوجوانان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی بار دیگر در شبکه امید مهمان نوجوانان و مخاطبان می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری هفت گرد از روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» این مجموعه به تهیه‌کنندگی ایمان ایرانمنش به عنوان اولین و تنها سریال ویژۀ نوجوانان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است که در شرایط سخت روزهای ابتدای کرونا در شبکه امید تولید و پخش شده بود و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد این‌بار همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی هر شب در ساعت 21:30 و هر روز در ساعت 15:30 روز بعد پخش و بازپخش می‌شود .
خوشبرگ به ماجراهای یک محله و رستوران می‌پردازد؛ رستورانی متفاوت که در آن به جای غذا با کتاب از مشتریانش پذیرایی می‌کند‌ و در هر قسمت ماجراهایی را بین کارکنان رستوارن، مشتریان و همسایگانشان روایت می‌کند. این مجموعه در هر قسمت یک کتاب را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند و نوجوانان را به خواندن کتاب تشویق و ترغیب می‌کند. مجموعه تلویزیونی خوشبرگ در 26 قسمت هرشب مهمان خانواده‌های ایرانی است .
برخی عوامل سازندۀ این مجموعه عبارتند از:

تهیه کننده: ایمان ایرانمنش، کارگردان: رامین معقولی، ،نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسید و… مشاور امور رسانه ای و روابط عمومی : مهسا جلوه ، عکاس و کارگردان پشت صحنه: علی بوجاری،پشتیبانی فنی : موسسه سینمایی جم(علی رضایی) و…

سریال خوشبرگ
سریال خوشبرگ
خروج از نسخه موبایل