نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران بیش از ۱۲۰۰ اثر از ۸۵ کشور به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش هفت‌گرد، مهدی علی‌اکبر زاده در نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران گفت: جشنواره پویانمایی از ۸ تا ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد. بیش از ۱۲۰۰ اثر از ۸۵ کشور جهان حضور پیدا کرده‌اند که بیشترین شرکت کننده از کشور فرانسه بوده است. ۷ هیئت داوری آثار حاضر در جشنواره را داوری کرده‌اند.

وی ادامه داد این جشنواره از معتبر‌ترین جشنواره‌های دنیا محسوب می‌شود و فرصتی را به وجود می‌آورد که تولید کنندگان پویانمایی بتوانند آثار خود را در این جشنواره ارائه دهند.
وی ادامه داد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی برگزاری این جشنواره است، جشنواره‌ای که با هدف ایجاد ارتباط با مخاطب و تبادل تجربه برگزار می‌شود.
وی گفت پویانمایی در دنیای کنونی نه‌تنها برای کودکان و نوجوانان بلکه با بزرگ‌تر‌ها هم ارتباط دارد، شاید حس کودکی درون ما در بزرگسالی این حس را در اختیار ما قرار می‌دهد.
وی افزود ما در حاشیه این جشنواره ۲۱ نشست تخصصی هم خواهیم داشت. همه فیلم‌ها در ۴ سالن تخصصی اکران خواهد شد. امسال در سایت دی جی کانون فرصت بارگذاری فیلم‌ها را برای فیلمسازان فراهم کرده‌ایم.
در دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران آخرین روز برگزاری جشنواره در ۱۰۰۰ مرکز شانسی ویژه برای نمایش برگزیدگان ادوار مختلف خواهیم داشت.
آقای علی‌اکبر زاده گفت: در این دوره هفتمین بازار بین المللی پویانمایی هم برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل