نماد سایت پایگاه خبری هفت گرد

کارت هوشمند سلامت ایران در سایت MIT

تیمی از مخترعان کشور با ارائه طرح کارت هوشمند سلامت که به صورت آفلاین اقدام به حذف دفترچه‌های بیمه می‌کند، در چالش حوزه مهندسی دانشگاه MIT‌ حضور یافت و عنوان این طرح در سایت اصلی MIT‌ قرار گرفت.

به گزارش  هفت‌گرد، به نقل از ایسنا، یکی از تیم‌های فناور دانش‌آموخته واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، توانستند ایده خود را با عنوان «کارت هوشمند سلامت» با هدف حذف دفترچه‌های بیمه در مسابقات اختراعات سوئیس، چالش نوآوری سوئیس و چالش نوآوری دانشگاه MIT ارائه دهند. این تیم متشکل از «امیر پویا دانشوریان»، «امیرپارسا دانشوریان»، «سید پارسا علوی»، «سید آریا علوی»، «مهدی شهبازی» و «محمدجواد پاپی‌زاده» است که هر کدام از آنها پیش از این موفق به کسب مدال‌های رنگی در المپیادهای علمی شده‌اند.

این تیم در مسیر ورود به مسابقات جهانی اختراعات سوئیس گرد هم آمدند و بخشی از ایده‌ خود به نام «بیمارستان هوشمند» را به این مسابقه عرضه کردند. این بخش به نام «کارت هوشمند سلامت» است که در این مسابقه به عنوان طرح برتر شناخته شد.

در ادامه، این طرح به چالش مهندسی دانشگاه MIT نیز عرضه شد و علاوه بر کسب مدال برنز، طرح آنها در سایت اصلی این دانشگاه بارگذاری شد./ف

خروج از نسخه موبایل