آخرین اخبارسینما

شهردار تهران در اختتامیه جشنواره فیلم شهر: از هنرمندان حمایت می‌کنیم  

به گزارش هفت‌گرد، در اختتامیه جشنواره فیلم شهر، که با حضور هنرمندان بخش‌های مختلف و نیز شهردار تهران برگزارشد، برگزیدگان هر بخش جوایز خود را دریافت کردند.

در رابطه با همراهی شهرداری با بخش‌های دیگر هنری و این‌که آیا شهرداری تهران، به‌جز فیلم، از پتانسیل‌ها و ظرفیت زمینه‌های دیگر هنری دیگر به جز فیلم و سینما، حمایت و استفاده می‌کند، شهردار تهران به خبرنگار هفت‌گرد گفت: «شهرداری در ارتباط با هنر خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. و ما به‌عنوان شهرداری خود را مکلف می‌دانیم که این خدمات حتما ارائه داده شود. خدماتی که شامل تسهیلات در شهر می‌شوند. بخشی هم مربوط می‌شود به حوزه تخصصی هر هنر به این صورت که ظرفیت‌های لازم را در اختیار هر کدام از حوزه‌های هنری قرار می‌دهیم تا بتوانند تولیدات بهتری داشته باشند.

شهردار تهران همچنین اشاره کرد که تولیدات هنری خاص، حمایت‌های خاصی هم دریافت می‌کنند. این تولیدات خاص باید در راستای تغییر و تحول شهری باشند. به این‌صورت که بخش‌های مختلف هنری و به‌ویژه فیلم باید بتوانند به‌نحوی در ایجاد تغییرات و تنوع شهری به شهرداری کمک کنند و ما بتوانیم از پتانسیل‌های این بخش‌ها برای تنوع‌بخشی به شهر استفاده کنیم. طبعا چنین مواردی امکانات خاصی از شهرداری دریافت خواهند کرد.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا