آخرین اخبارمحیط زیست

وضعیت محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با ورود دانش بنیان‌ها به حوزه محیط زیست کشور به‌طور حتم وضعیت این حوزه در تمامی ابعاد بهبود می‌یابد.

به گزارش هفت‌گرد،علی سلاجقه گفت: این نامگذاری در سازمان حفاظت محیط زیست رهاورد بسیار عالی داشته است، چرا که به اعتقاد ما و البته براساس تجارب موجود در هر بخش از حوزه زیست محیطی هرگاه علم و دانش وارد شده است، تخریب محیط زیست نیز کاهش یافته است.

او خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست نیز بر اساس نامگذاری امسال، راهبرد خود را محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه انتخاب کرده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: ما معتقدیم با ورود دانش‌بنیان‌ها به حوزه محیط زیست کشور به طور حتم وضعیت این حوزه  در تمامی ابعاد بهبود می یابد.

سلاجقه به برگزاری نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های بسیار فعال در حوزه فناوری به2عنوان مشاور در حوزه زیست محیطی حضور دارند و اقداماتی نظیر معرفی این شرکت‌های فناور به وزارتخانه‌های مسپول در حوزه محیط زیست انجام شده است.

وضعیت حوزه محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد

او یادآورشد: با اتصال فناوران کشور و حوزه دانش‌بنیان با شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به‌طور حتم یک آمیختگی مناسب بین آنها شکل برای رفع مسایل و چالش‌های محیط زیست کشور بین آنها شکل می‌گیرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه در خصوص ارایه نیازهای فناورانه سازمان حفاظت محیط زیست به دانش‌بنیان‌ها تصریح کرد: ما به‌طور حتم در حوزه‌های پایش و حفظ جان محیط‌بانان، کشف تخلف، شکارچیان غیرمجاز، پساب، آلودگی آب و هوا از دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها استفاده می‌کنیم.

سلاجقه تاکید کرد: با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها با یکدیگر و بهره‌گیری از توانمندی فناوران کشور می‌توانیم وضعیت محیط زیست کشور را بهبود ببخشیم.

نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در حالی در مصلای تهران در حال برگزاری است که بیش از ۲۰۰ نفر از مقامات، مسئولان و مدیران از جمله ابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و مردم کشور دیدن کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا