آخرین اخبارکتاب

انتشار کتاب «چگونه تلویزیون باعث پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود»

چاپ نخست کتاب «چگونه تلویزیون باعث پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود؟» به نویسندگی ایمان خدابنده‌لو، الهام معین‌قفقازی و نسترن خانی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

هفت‌گرد– «چگونه تلویزیون باعث پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود؟» دغدغۀ ذهنی نگارندگان این کتاب بود. برای پاسخ به این پرسش، این نویسنده‌ها شبکه‌های تلویزیونی مطرح جهان را بررسی و از بین تولیدات آن‌ها رئالیتی‌شوهای اقتصادی جذاب و تأثیرگذار را انتخاب کردند.

 
آن‌ها از تحلیل رئالیتی‌شوهای اقتصادی روز دنیا، فراوان آموختند؛ خلاقیت‌های شگفت‌انگیز در مسیر ایده‌پردازی که موضوع پیچیده‌ای مانند «اقتصاد» را به یک تولید رسانه‌ای بسیار جذاب برای مخاطب عام تبدیل می‌کند؛ شخصیت‌پردازی یک قهرمان واقعی که مخاطب در مسیر پرفرازونشیب راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید با او همراه می‌شود؛ درام‌های پرکشش در کنار فضاهای طنزآمیزی که موجب می‌شود یک رئالیتی‌شوی اقتصادی ‌مانند یک سریال تلویزیونی مخاطب را مجذوب خود کند؛ اصول ثابت ساخت برنامۀ تلویزیونی که افزون بر اقتصاد در تولید دیگر سوژه‌ها هم کاربرد دارد و… نکاتی است که نگارندگان در این بررسی‌ها آموختند و خوانندگان کتاب هم خواهند آموخت.
 
چاپ نخست این کتاب در 158 صفحۀ مصور رنگی وزیری، شمارگان 350 نسخه و با قیمت 100 هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا